خط مشی مدیریت شکایت مشتریان

                     

 

 

شرکت لیوتاب تولیدکننده مبلمان اداری،با هدف ایجاد رضایت برای مشتریان خود و در راستای ایجاد فرهنگ مشتری مداری از طریق درک نیازها و خواسته های مشتریان،افزایش رضایت مندی و ایجاد حس وفاداری در آنها،اقدام به پیاده سازی الزامات سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات در سازمان،بر اساس استاندارد ISO10002:2004 نموده و دستیابی به محورهای ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:

  • ایجاد فرهنگ تعامل سازنده با شاکیان
  • ارتقای دانش و آگاهی پرسنل مرتبط با فرآیند مدیریت شکایات،جهت راهنمایی و پاسخگویی موثر به شاکیان
  • تبدیل مشتریان شاکی به مشتریان وفادار از طریق رسیدگی موثر به شکایات آنان
  • اولویت بندی و رسیدگی به شکایات دریافتی بر اساس معیارهای پیچیدگی،پیامد و احتمال وقوع
  • بهبود مستمر طراحی و کیفیت محصولات سازمان،از طریق رفع علل بروز عدم انطباق های شناسایی شده از طریق شکایات
  • بهره گیری از فناوری های نوین،جهت اجرای اثربخش و کارای فرآیند رسیدگی به شکایات
  • حفظ اطلاعات و رعایت حریم شخصی شاکیان و کارکنان طرف شکایت
  • الگوبرداری از سازمانهای موفق در فرآیند رسیدگی به شکایات

 

مدیران و کارکنان شرکت لیوتاب متعهد می گردند که با رعایت اصول اخلاق حرفه ای،به کلیه شکایات مطرح شده از طرف مشتریان و نمایندگیهای فروش،به صورت منصفانه و بدون هیچگونه پیشداوری و هزینه ای،تا زمان جلب کامل رضایت آنها،رسیدگی نموده و تلاش نمایند تا رضایت مشتریان خود را تا ایجاد حس وفاداری کامل در آنها،افزایش دهند.

این خط مشی جهت اطمینان از به روز بودن و تطابق آن با مقاصد عالیه سازمان،در بازنگری های مدیریت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز بهبود داده خواهد شد.

                                                                                                                                 مسعود جوشقانی
                                                                                                                                      18/05/94

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی